Reklam
Reklam

GSİM’de 2024 Yılı Çalışmaları Değerlendirildi

678f77b652333
Mustafa Akgün Avatarı
Mustafa Akgün tarafından
21 Ocak, 2025 13:32 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, 2024 yılı boyunca gerçekleştirdiği çalışmaları ve elde ettiği başarıları değerlendirdi. Gençlik ve Spor İl Müdürü Coşkun Güven,  geçtiğimiz yıl boyunca önemli adımlar atarak gençlik ve spor alanlarında büyük ilerlemeler ve başarılara imza attıklarını ifade etti.

2024 yılında, Karabük’te 68 tesisin faaliyete geçmesi, 47 farklı spor branşında faaliyetler düzenlenmesi ve 27 bin 464 lisanslı sporcunun yer aldığı bir spor ekosistemi oluşturuldu. Bu süreçte, 7 farklı takım ulusal liglerde mücadele etti ve 2 bin 389 okul sporları lisanslı sporcusu başarılarıyla adından söz ettirdi.

Karabüklü 72 milli sporcu, ulusal ve uluslararası arenada elde ettikleri derecelerle Karabük’ün gurur kaynağı oldu. Ayrıca, 2024 yılı boyunca 19 ulusal ve uluslararası turnuva düzenlendi ve bu turnuvalara ev sahipliği yapıldı. Gençlik ve Spor Bakanlığı, gençlerin sosyal gelişimini destekleyen projelere de hız verdi. 23 bin 346 gençlik merkezi üyesi, atölye çalışmaları, gönüllülük projeleri ve liderlik eğitimleriyle geleceğe daha donanımlı hazırlanırken, 12 bin 177 öğrenciye barınma hizmeti sunuldu.

Hep birlikte, sporu ve gençliği daha ileriye taşımak için çalıştıklarını ifade eden Gençlik ve Spor İl Müdürü Coşkun Güven; “Amatör ve profesyonel sporcularımıza sağladığımız eğitim ve altyapı destekleri sayesinde, bölgesel ve ulusal müsabakalarda önemli başarılara imza attık. Gençlik merkezlerimizde düzenlediğimiz eğitim, kültürel ve sanatsal faaliyetlerle gençlerimizin sosyal ve kişisel gelişimine katkı sağladık. Atölye çalışmaları, gönüllülük projeleri ve liderlik eğitimleri ile gençlerimizi geleceğe hazırladık. Şehrimize kazandırdığımız yeni spor tesisleri ve modernize ettiğimiz mevcut alanlarla, sporu daha erişilebilir hale getirdik” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Karabük Özel İdare’den köylere kesintisiz atık toplama hizmeti

wq 1
Berkay Doğan Avatarı
Berkay Doğan tarafından
22 Haziran, 2026 13:10 tarihinde yayınlandı
0 0

Karabük İl Özel İdaresi, köylerde çevre temizliği ve halk sağlığının korunması amacıyla evsel katı atık toplama çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

İl Özel İdaresi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü koordinesinde yürütülen çalışmalar kapsamında, 9 araç ve 19 kişilik ekip ile Karabük genelindeki 253 köye düzenli olarak hizmet veriliyor.

Yetkililer, köylerde oluşan evsel atıkların belirlenen program dahilinde toplandığını belirterek, çevre kirliliğinin önlenmesi ve vatandaşların daha sağlıklı bir yaşam sürmesi için çalışmaların büyük bir özveriyle devam ettiğini ifade etti.

Karabük İl Özel İdaresi tarafından yapılan açıklamada, temiz çevrenin gelecek nesillere bırakılacak en değerli miraslardan biri olduğuna dikkat çekilerek, “Temiz Köyler, Güçlü Gelecek” anlayışıyla hizmetlerin kesintisiz sürdürüldüğü vurgulandı.

Köylerin daha temiz ve yaşanabilir hale gelmesi için yürütülen atık toplama faaliyetlerinin yıl boyunca devam edeceği bildirildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin