Reklam
Reklam

Emniyet’te Üst Düzey Teyakkuzda

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
21 Temmuz, 2015 15:14 tarihinde yayınlandı
0

İçişleri Bakanlığı tarafından dün bütün valiliklere ve Emniyet Genel Müdürlüğü ‘ne (EGM) yazı gönderildi.
Gönderilen yazıda; bütün Emniyet Genel Müdürlüğü, il emniyet müdürlükleri, Polis Meslek Yüksek Okulu (PMYO) ve Polis Meslek Eğitim Merkezi (POMEM)’de görevli personelin yıllık ve mazeret izinlerinin 20 Temmuz’dan itibaren ikinci bir emre kadar kapatıldığı, izinde bulunan personelin de görevine başlaması gerektiği belirtildi.

Ayrıca ikinci bölgeye ataması yapılan personelin de yine dün mesai bitimine dek ilişkilerinin kesilerek, en geç 5 Ağustos ‘ta görevlerine başlamaları gerektiği ilan edildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin