Reklam
Reklam

Emekli Olanlarla Yeni Sözleşme İmzalanması Gündemde

671a0b431e53f
Ramazan Öztürk Avatarı
Ramazan Öztürk tarafından
24 Ekim, 2024 11:54 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Demir Çelik Fabrikaları (KARDEMİR), 2025 yılı itibarıyla emekli olan işçilerin emekli maaşlarında yapılacak %30’luk kesinti sonrasında birçok çalışanın emekli olmayı tercih etmesi üzerine harekete geçti.

Bir çok işçinin emekli olması işletmeyi kalifiye eleman yönünden sıkıntıya sokarken, yarın yapılacak toplantıda, yönetimin bu sorunu çözmek için emekli olan işçilerle yeniden çalışma sözleşmesi imzalama konusunu gündeme alacağı öğrenildi. Ancak, bu sözleşmenin belirli koşullarla yapılacağı belirtiliyor. Planlanan anlaşmaya göre, emekli olan işçilerin kıdem tazminatları KARDEMİR’de kalacak ve bu işçiler, tazminatlarını içeride bırakmaları şartıyla yeniden işbaşı yapacaklar. Öte yandan Mesleki deneyim ve uzmanlığa sahip işçilerin geri dönmesiyle, KARDEMİR’in üretim süreçlerinde yaşanabilecek aksamaların önüne geçilmesi planlanıyor.

Bizi sosyal medyadan takip edin