Reklam
Reklam

Dünya çeşidine çıkan Danimarkalı 4 bisikletçi Hopa’da mola verdi

Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
25 Ağustos, 2023 16:48 tarihinde yayınlandı
0

Danimarkalı dört arkadaş bisikletleriyle dünya tipine çıktı. Kilometrelerce yol kat eden bisikletliler, Artvin’in Hopa ilçesine mola verdi.

Danimarka’da yaşayan dört arkadaş Erik, Esben, Teller, Casper ülkelerinden başlattıkları bisikletli dünya tipi için Singapur’u maksat seçtiler.

Çok sayıda ülke gezen dünya tipi yapan Danimarkalı bisikletçilerin son durağı Artvin’in Hopa ilçesi oldu. İstanbul üzerinden Karadeniz kıyı yolunu takip eden bisikletliler, mola verdikleri ilçede, çocuklarla top oynayarak vakit geçirdiler. Singapur’a ulaşmak için Gürcistan üzerinden yine yola koyulan gurup ismine konuşan Casper, “İstambul üzerinden akradeniz yolunu takip ederek Artvin’in Hopa ilçesine geldik. Maksadımız ise Singapur” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin