Reklam
Reklam

DR. Öztürk, Yeni Devrekani Devlet Hastanesini Ziyaret Etti

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
22 Mayıs, 2015 08:17 tarihinde yayınlandı
0

KASTAMONU İl Sağlık Müdürü Dr. Metin Öztürk, yeni yapılan Devrekani Devlet Hastanesini ziyarete etti.
Dr. Öztürk, ziyarette Kastamonu’da ‘Sağlıkta Dönüşüm’ programı kapsamında, sağlıkta hizmet kalitesinin arttırılması amacıyla yapılan yatırımlardan biri olan yeni Devrekani Devlet Hastanesi inşaatını ziyaret ettiğini belirterek, “Hızlı bir şekilde devam eden 20 yatak kapasiteli ihale bedeli 6 milyon 400 bin TL olan hastane inşaatının yüzde
40’ı tamamlandı.
Hastanenin bitiş tarihi, 22 Eylül 2015 olarak belirlendi” dedi.
Dr. Öztürk’e, İl Sağlık Müdür Yardımcısı Dr. Kürşat Özbey da eşlik etti. İnşaatın mevcut durumu hakkında firma yetkililerinden bilgiler alan Dr. Özdtürk, daha sonra mevcut Devrekani Devlet Hastanesinde hasta ziyaretinde bulundu.

Bizi sosyal medyadan takip edin