Reklam
Reklam

Diyabet Okulu Açılacak

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
14 Aralık, 2015 08:05 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinde Diyabet Okulu açılacak.
Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Diyabet ve Obezite Koordinatörlüğü tarafından hazırlanan Diyabet Okulunda, Diyabet(Şeker) hastalarına eğitimler verilecek.
Endokrin ve Metabolizma Hastalıkları Uzm. Dr. Ülkü Aybüke Tunç, “Diyabet hemşiresi,diyetisyen ve fizyoterapistinde anlatımlarıyla gerçekleşecek olan eğitimler neticesinde hastaların artık diyabeti kendilerinin yönetebilecekleri, diyabetin kabus olmaktan çıkması ve diyabet hastalarında yaşam kalitesinin artırılması amaçlanmaktadır. Diyabet Okuluna başvuruların Karabük Eğitim Araştırma Hastanesi bünyesindeki Diyabet Eğitim Polkliniğine yapılması gerekmektedir” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin