KASTAMONU Daday da okul müdürleri toplantısı yapıldı. Kastamonu’nun Daday İlçesinde okul müdürleri toplantısı yapıldı. Kaymakam Zafer Sağ başkanlığında Milli Eğitim Müdürlüğü organizesinde kaymakamlık toplantı salonunda gerçekleşen toplantı da eğitim öğretim faaliyetlerine devam eden okulların sorunları ve çözüm yolları konuşuldu. Toplantı da her okul müdürünün istek ve taleplerini dinleyen Kaymakam Sağ, önümüzdeki eğitim öğretim yılında okulların ihtiyacı olan bakım ve onarım çalışmaları, ve diğer ihtiyaçlar konusunda kaymakamlık olarak gerekli destekleri vereceklerini,eğitim öğretim çalışmalarının planlı bir şekilde yürütülmesi gerektiğini bildirdi. Kaymakam Sağ konuşmasının devamında, eğitimden beklentilerinin öğrencilere elbette sınavlarda basari sağlamalarını temin etmesini, ancak bunun da ötesinde hayata kişilikli, karakterli birer birey olarak hazırlamak olduğunu ifade ederek okul ve kurum müdürlerine bundan sonraki çalışmalarında başarılar diledi.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya
Cristiano Ronaldo’nun Büyük Turnuva Sessizliği Sürüyor

Zonguldak
Alaplı’da alev topuna dönen piknik tüpü korkuttu
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya
Cristiano Ronaldo’nun Büyük Turnuva Sessizliği Sürüyor

Zonguldak