Reklam
Reklam

Çok sayıda ilaç içen genç kız hastanelik oldu

Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
24 Ağustos, 2023 12:36 tarihinde yayınlandı
0

Zonguldak’ın Çaycuma ilçesinde çok sayıda ilaç içen 22 yaşındaki genç kız hastaneye kaldırıldı.

Olay, dün akşam ilçeye bağlı Perşembe beldesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye nazaran, 22 yaşındaki N.D. isimli genç kız çok sayıda ilaç içti. Genç kız, ailesi tarafından odasında yerde hareketsiz halde yatarken bulundu. Boş ilaç kutularını yerde gören aile tasaya kapılıp 112 Acil Davet Merkezini arayarak yardım istedi. Olay yerine gelen sıhhat grupları genç kıza birinci müdahaleyi yaparak ambulansa bindirip Çaycuma Devlet Hastanesi’ne kaldırdı. Genç kızın tedavisi hala devam ediyor.

Bizi sosyal medyadan takip edin