Reklam
Reklam

Cezaevi personeli kahvaltıda bir araya geldi

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
22 Ekim, 2019 12:18 tarihinde yayınlandı
0

Karabük T Tipi Kapalı Ve Açık Ceza İnfaz Kurumu çalışanları kahvaltı etkinliğinde bir araya geldi.

Cezaevi Müdürü Mustafa Öztürk’ün önderliğinde kurum çalışanlarının birbirleriyle kaynaşması amacıyla düzenlenen kahvaltıya  yaklaşık 300  kişilik personel ve ailelerinden oluşan topluluğun  katıldığı haber verildi.

Hafta sonu düzenlenen kahvaltı programı ile ilgili kısa bir değerlendirme yapan Ceza İnfaz Kurum Müdürü Mustafa Öztürk, ”Öncelikle kurum çalışanlarımızı ve ailelerini böyle bir kahvaltıda buluşturmanın  mutluluğunu yaşıyorum. Bu tür etkinliklerin kurum çalışanlarımız açısından çok önemli olduğu düşünüyorum. Zaman zaman bu tür programlar düzenleyerek personelimiz ve ailelerimizi buluşturmayı amaçlıyoruz. Bugün buraya katılan bütün çalışanlarımız ve ailelerine çok teşekkür ediyorum” dedi.

 

Bizi sosyal medyadan takip edin