Muhtarlık kurumunun yerel demokrasinin temel taşlarından biri olduğunu vurgulayan Başkan Çetinkaya, şu ifadeleri kullandı: “Mahallelerimizin ihtiyaçlarını ve sorunlarını ilk elden öğrenerek çözüm üreten muhtarlarımız, belediyemiz ile hemşehrilerimiz arasında adeta bir köprü vazifesi görmektedir. Muhtarlarımızın özverili çalışmaları, Karabük’ün gelişim yolculuğuna büyük katkılar sunmakta ve bu iş birliği, şehrimizin daha yaşanabilir hale gelmesinde önemli bir rol oynamaktadır. Mahalle sakinlerinin sesini duyurmak ve sorunlarına çözüm bulmak için gece gündüz demeden çalışan kıymetli muhtarlarımıza teşekkür ediyor, her birine sağlık, huzur ve başarı diliyorum. Yerel yönetimlerdeki etkinliklerinin ve katkılarının farkındayız; daha güzel bir Karabük için muhtarlarımızla omuz omuza çalışmaya devam edeceğiz. Tüm muhtarlarımızın 19 Ekim Muhtarlar Günü’nü kutluyorum.” dedi.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya
Cristiano Ronaldo’nun Büyük Turnuva Sessizliği Sürüyor
Son Dakika
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya