Karabük PTT Baş Müdürü Ceyhan Yıldırım Ankara PTT Genel Müdürlüğüne Müşavir olarak atanmasının ardından veda ziyaretlerine başladı. Safranbolu Belediye Başkanı Dr. Necdet Aksoy’u makamında ziyaret eden PTT Baş Müdürü Ceyhan Yıldırım, ” Öncelikle yeniden göreve seçilen Belediye başkanımıza görevinde başarılar diliyor, hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Yaklaşık 4,5 yıldır Karabük’te hizmet vermekteyim. Burada çok güzel çalışmalarımız ve anılarım ile güzel dostluklar kurdum. Safranbolu ise benim için çok özel bir kent. Son yıllarda Safranbolu’nun bir dünya kenti olmasında da emeği geçen herkesi tebrik ediyorum. Bu özel ve güzel şehri unutmayacağımı da belirtmek isterim. Hakkınızı helal edin” dedi. Başkan Aksoy ise bu nazik ziyareti bir veda ziyareti değil de ucuna virgül konulan, sadece yer değişikli olarak nitelendirmemiz gerekir. Sayın müdürümüz uzun yıllar ilimizde hizmet vermiş başarılarını göstermiştir. Bizlerde kendisine bu hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyor, yeni görevinde başarılar temenni ediyoruz. Hayırlı uğurlu olsun inşallah” dedi. Başkan Aksoy ziyaret sonunda yıldırım’a Safranbolu tablosu hediye etti.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya
Cristiano Ronaldo’nun Büyük Turnuva Sessizliği Sürüyor
Son Dakika
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya