Reklam
Reklam

Çaycuma’lılar Yeni Hizmet Binası için Sandığa Gidiyor

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
24 Mayıs, 2014 08:50 tarihinde yayınlandı
0

ZONGULDAK Çaycuma Belediyesi ye ni hizmet binası için anket sandığını vatandaşların oy kullanımı için Belediye binası önüne yerleştirdi. Oy kullanan kişi sayısı 300’e çıktı. Zonguldak’ın Çaycuma Belediyesi hizmet binasının yer tespiti için Anket Sandığı kurdu. “Çaycuma Belediye Binası için nereyi önerirsiniz?” sorusuna “İnşaatı duran bina, Sosyal Bina, yeni bir alana yeni bina ve mevcut bina” seçeneği yer aldı. Vatandaşlarca yoğun ilgi gösterilen anket sandığı memnuniyetle karşılandı. Belediye önüne Anket Sandığı koyarak vatandaşların eğilimini araştıran Çaycuma Belediyesi bu sandığı belirli günlerde mahallelerde de gezdirerek geniş katılım sağlamayı hedefliyor. Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı anket sandığı ile ilgili yaptığı açıklamada, “Belediye hizmetlerinde ben yaptım oldu, mantığıyla karar verilmeyecek. Önemli kararları halkımızla birlikte vereceğiz. Gerek internet üzerinden anketle, gerekse Belediye önüne koyacağımız anket sandığı ile halkımızın eğilimi belirlenecek. Bu eğilimler Belediye Meclisinde görüşülecek ve nihai kararı meclisimiz alacaktır” diye konuştu.

Bizi sosyal medyadan takip edin