Reklam
Reklam

Çaycuma’da müdürler kurulu toplantısı gerçekleştirildi

caycumada mudurler kurulu toplantisi gerceklestirildi eiwOtisc
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
05 Şubat, 2025 20:07 tarihinde yayınlandı
0

Çaycuma’da, 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı 2. Dönem Başı Müdürler Kurulu Toplantısı, Kaymakam Adem Kaya başkanlığında gerçekleştirildi.

Toplantıya İlçe Ulusal Eğitim Müdürü Ayhan Alagöz, İlçe Ulusal Eğitim Şube Müdürleri ve ilçedeki okul müdürleri katıldı. Eğitim kalitesinin artırılmasına yönelik değerli gündem unsurlarının ele alındığı toplantıda, okulların fiziki durumu, güvenlik tedbirleri ve öğrenci muvaffakiyetinin artırılması üzere bahisler masaya yatırıldı.

Toplantıda, okul çıkış saatlerinde güvenliğin sağlanması, kantin kontrollerinin artırılması ve yangın başta olmak üzere afetlere karşı hazırlık çalışmalarının güçlendirilmesi gerektiği vurgulandı. Bu kapsamda, düzenlenecek tatbikatlarla afetlere karşı daha faal tedbirler alınmasının kıymetine dikkat çekildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin