Reklam
Reklam

Bayram tatilinin son gününde doğanın tadını çıkardılar: “Aynı resimlerdeki gibi kartpostallık”

bayram tatilinin son gununde doganin tadini cikardilar ayni resimlerdeki gibi kartpostallik
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
06 Nisan, 2025 20:15 tarihinde yayınlandı
0

Ramazan Bayramı tatilinin son gününde Bolu’nun tabiat mükemmeli Gölcük Tabiat Parkı’nda tatilciler tabiatla iç içe vakit geçirdi.

“Bolu’nun incisi” olarak tabir edilen kent merkezine 13 kilometre uzaklıktaki Gölcük Tabiat Parkı, 9 günlük Ramazan Bayramı tatilinin son gününde ziyaretçilerini ağırladı. Tatilcilerin bayram tatili boyunca ağır ilgi gösterdiği Gölcük Tabiat Parkı, tatilin son gününde tatilcilerle doldu. Tabiat parkında turistler tabiatla baş başa keyifli anlar yaşadı. Harika görünüm karşısında ziyaretçiler fotoğraf çektirerek görüntünün tadını çıkardı.

İstanbul’dan gelen Semih Yakupçebioğlu, “Çok beğendim, çok hoş. Hem doğasıyla hem de temizliğiyle şahane bir yer. İmkanı olan herkes gelsin, görsün burayı. Bu tabiat olağanüstüsü kaçırılmaz, betonarmelerden çıkalım” dedi.

Ailesiyle birlikte birinci kere Gölcük Tabiat Parkı’na gelen Adem Yakupçebioğlu ise, “Çok hoş buldum burayı. Tıpkı fotoğraflardaki üzere kartpostallık. Tabiatla iç içe güzel” diye konuştu.

Bizi sosyal medyadan takip edin