Reklam
Reklam

Başkan Çetinkaya’dan İdmanyurdu’na Maç Öncesi Tatlı Destek

Haber Merkezi Avatarı
Haber Merkezi tarafından
18 Ocak, 2025 19:25 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, şehrimizi 3. Lig’de temsil eden Karabük İdmanyurdu’nu, 19 Ocak 2025 Pazar günü saat 14:00’te Dr. Necmettin Şeyhoğlu Stadyumu’nda oynayacakları 1922 Konyaspor maçı öncesinde ziyaret ederek tatlı ikramında bulundu.

Ziyaret sırasında teknik heyet ve futbolcularla bir araya gelen Başkan Çetinkaya, takıma başarılar dileyerek moral desteğinde bulundu. Şehrin takımına olan inancını vurgulayan Çetinkaya, “Karabük İdmanyurdu’nun başarısı, şehrimizin gurur kaynağıdır. Sizlere güveniyoruz ve her zaman yanınızdayız.” dedi.

678bd5d3e7e75
678bd5d54765f
Bizi sosyal medyadan takip edin