Reklam
Reklam

Başkan Çetinkaya İlk Sahurda Gençlerle Buluştu

genc
Berkay Doğan Avatarı
Berkay Doğan tarafından
01 Mart, 2025 14:10 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, Ramazan ayının ilk sahurunu gençlerle birlikte yaptı.

Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada, dayanışma ve yardımlaşmanın önemine vurgu yapıldı. Başkan Çetinkaya, “Gençlerimizin her zaman yanındayız, onların önünü açan bir belediye olmaya devam edeceğiz.” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin