Reklam
Reklam

Bartın TSO’dan, İl Genel Meclisi’ne Ziyaret

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
23 Nisan, 2016 07:38 tarihinde yayınlandı
0

BARTIN TSO Yönetim Kurulu, İl Genel Meclisi Başkanı Kenan Dursun’u makamında ziyaret etti. Heyette Yönetim Kurulu Başkanı Cihat Çakır, Meclis Başkanı Halil Çelen, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Halil Balık, Yönetim Kurulu Üyesi Nejat Vural, Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Ağartan İle Yönetim Kurulu Üyesi Özcan Yaz yer aldı. Bartın TSO Yönetim Kurulu Başkanı Cihat Çakır hayırlı olsun dileklerinde bulunarak il genel meclisinin yerel bir parlamento niteliği taşıdığını belirtti. Çakır, ilin bütün sorunlarının bu meclisten geçeceğini ve ilin sorunlarına meclisin her anlamda vakıf olduğunu kaydederek çözüm aşamasında yapılacak tüm çalışmalarda meclise başarılar dilediğini ekledi. Çakır, “Hem dünyada, hem ülkemizde ve hem de Bartın’ımızda ticari ekonomik ve teknolojik anlamda farklı gelişmeler oldu. Bu gelişmeler ışığında Bartın’ımızı daha ileriye taşıyacağız. Her zaman kalkınmanın özel sektör vasıtasıyla olacağına inanıyoruz. Önümüzdeki süreç Bartın için çok ciddi fırsatları bünyesinde barındırıyor. Başta Sayın Valimiz, Milletvekillerimiz, Ticaret Odamız ve sivil toplum örgütlerimizin aynı düşünceye sahip olduğunu düşünüyorum” dedi. Ortak paydalarının Bartın olduğunu ifade eden Çakır, “İl ve İlçeler genelinde, tarım, turizm, sağlık, eğitim, sanayi altyapısı, kültür, spor, sosyal hizmetler alanlarında önemli işleve sahip olan il genel meclisimiz ile ortak paydamız olan Bartın’ın gelişiminde birliktelik içinde çalışmalar gerçekleştirerek daha iyi noktalara taşıyacağımız inancındayım” diye konuştu. İl Genel Meclisi Başkanı Kenan dursun ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Yapılacak projeler hakkında karşılıklı görüş ve önerilerin paylaşılması ile ziyaret sona erdi.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Ordu’da ırmağa düşen şahıs hayatını kaybetti

orduda irmaga dusen sahis hayatini kaybetti HuidCfqY
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
22 Haziran, 2026 20:45 tarihinde yayınlandı
0 0

Ordu’nun Altınordu ilçesinde ırmağa düşerek ağır yaralanan şahıs, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

Olay, ilçenin Saraycık Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Sivas’tan eşinin memleketi Ordu’ya gelen Barış Peker (50), 10 yaşındaki kızıyla birlikte ırmak kenarına gitti. Bu sırada dengesini kaybederek suya düşen Peker’i gören kızı, bölgedeki vatandaşlardan yardım istedi. İhbar üzerine olay yerine AFAD, itfaiye, sağlık, jandarma ve dalgıç ekipleri sevk edildi. Ekiplerin çalışması sonucu sudan çıkarılan Peker, olay yerindeki ilk müdahalenin ardından ambulans ile ağır yaralı olarak şehirdeki özel bir hastaneye kaldırıldı. Burada tedavi altına alınan Barış Peker, yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Bizi sosyal medyadan takip edin