Reklam
Reklam

Bakan Kurum: “Sinop’un güzelliğine güzellik kattık”

bakan kurum sinopun guzelligine guzellik kattik n2wLQSO2
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
21 Aralık, 2024 16:00 tarihinde yayınlandı
0

Etraf, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, “Sinop Kent Meydanı’ndaki düzenlememizle Karadeniz’in sakin kentinin hoşluğuna hoşluk kattık” dedi.

Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Bakan Murat Kurum, “Sinop Kalesi etrafındaki yapıları yıkıp yerine yeşil alanlar yaptık. Tarihi gün yüzüne çıkardık. Çarpık kentleşmeyi önledik. Kentimize nefes aldırdık. Sinop Kent Meydanı’ndaki düzenlememizle Karadeniz’in sakin kentinin hoşluğuna hoşluk kattık” tabirlerini kullandı.

Sinoplular da yaptıkları yorumlarda Bakan Kurum’a teşekkür etti.

Bizi sosyal medyadan takip edin