Reklam
Reklam

Ağaç dikim sezonuna girildi

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
11 Ekim, 2018 10:14 tarihinde yayınlandı
0

Zonguldak Orman Bölge Müdürü Zekeriya Beyazlı, Ağaç dikim sezonuna girildiğini belirterek

Müdürlüğe bağlı işletmelere uyarılarda bulundu.

Bölge Müdürü Zekeriya Beyazlı,  “Eylül ayını bitirmek üzereyiz. Orta ve büyük çapta sorunumuz yok. Ağaç dikim sezonuna girmiş bulunmaktayız. Özellikle yol kenarı ağaçlandırma çalışmalarında yabanıl meyveli türlerin kullanılmasına özen gösterelim. Ağaçlandırma çalışmalarında proje esasları dışında çalışma yapılmasın. Danışman Mühendislerin çalışmalarını takip edin. Emeğinizi onların daha verimli çalışmalarını sağlamak için harcayın. Çalışmalarımızda tasarruf tedbirlerinden taviz vermeden harcama yapılmasına dikkat edelim. Yılsonu yaklaştı, tedbirlerimizi ona göre almak mecburiyetindeyiz. Bundan sonra yapılacak işleri hava şartlarına, personel durumuna ve bütçemize göre ayarlamak durumundayız” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin