Reklam
Reklam

Açık Hava Sinema Geceleri Başladı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
08 Eylül, 2021 12:43 tarihinde yayınlandı
0
  1. Uluslararası Altın Safran Belgesel Film Festivali kapsamında Safranbolu Belediyesi tarafından düzenlenen Ücretsiz açık hava sinema geceleri başladı.

Minderini Al Gel sloganı ile Safranbolu Belediyesi Leyla Dizdar Kültür Merkezi bahçesinde düzenlenen etkinliğe ilk akşam vatandaşlar ilgi gösterdi.

Çoğunluğunu ailelerin oluşturduğu seyircilere bağlar gazozu ve patlamış mısır ikram ediliyor. Kültür Müdürlüğü bahçesine gelen vatandaşlar, 15 Eylül’e kadar devam edecek etkinlik boyunca her akşam 19.30 – 22.30 saatleri arasında iki film izleme şansına sahip olacaklar.

Bizi sosyal medyadan takip edin