ZONGULDAK ‘ta eski kanepe ve koltukların bulunduğu açık alandaki yangın mahalleliye korkulu anlar yaşattı. Edinilen bilgiye göre yangın, Ortemmuz Mahallesi Gültekin Kızılışık Sokak üzerinde meydana geldi. Henüz bilinmeyen bir sebeple depo olarak kullanılan bir bina ve açık arazide bulunan kanepeler ve koltuklar yanmaya başladı. Çevre sakinlerinin ihbarı üzerine olay yerine Orman Bölge Müdürlüğü’ne ait arazöz ile Zonguldak Belediyesi’ne ait itfaiye ekipleri geldi. Yangına kısa sürede müdahale eden ekipler, ardından soğutma çalışması yaptı. Mahalle sakinlerinden Murat Eryiğit ise alanda daha önce de yangın meydana geldiğini öne sürerek, “Devamlı burada yangın çıkıyor. Temizlik işçileri burada eski koltukları buraya getiriyorlar. Burada yangın çıkıyor. Burada çoluk çocuk zehirleniyoruz. Daha önce birçok kez yandı. Böyle olmaz” diye konuştu.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya
Cristiano Ronaldo’nun Büyük Turnuva Sessizliği Sürüyor
Son Dakika
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya