Reklam
Reklam

7 kişi yedikleri mantardan zehirlendi

Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
26 Eylül, 2024 16:00 tarihinde yayınlandı
0

Kastamonu’nun İnebolu ilçesinde ormanlık alandan topladıkları mantarı pişirerek yiyen 7 kişi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Edinilen bilgiye göre, İnebolu’da Fatma T., Sebahat A., Salih T., Sevim T., Dursun T., Sevim Ü. ve Özay Ü., mantar toplamak için ormanlık alana gitti. Ormandan topladıkları mantarı akşam eve geldikten sonra pişirerek yiyen Fatma T., Sebahat A., Salih T., Sevim T., Dursun T., Sevim Ü. ve Özay Ü., mide bulantısı, kusma, ishal, baş dönmesi yaşamaya başlado. Şikayetlerin üzerine Fatma T., Sebahat A., Salih T., Sevim T., Dursun T., Sevim Ü. ve Özay Ü., ambulanslarla İnebolu Devlet Hastanesine kaldırıldı. Tedavi altına alınan vatandaşların ormandan topladıkları mantardan zehirlendikleri tespit edildi. İlk müdahaleleri yapılan vatandaşlardan Fatma T., Kastamonu Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

Bizi sosyal medyadan takip edin