Reklam
Reklam

3. Asansör Hizmete Hazırlanıyor

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
22 Temmuz, 2015 14:04 tarihinde yayınlandı
0

Kayabaşı Mahallesi’ne yapılan kule asansör, Öğlebeli Mahallesi’ne yapılan yatay asansörden sonra Dere Evler ve Yeşil Mahalle sakinleri yapımı devam eden 3. asansör sayesinde yorulmadan evlerine ulaşabilecek.
Kentin değişik bölgelerine ve mahallerine yürüyen merdiven, üst geçit, yaya köprüsü, kule asansör, yatay asansör yaptıran Başkan Vergili, Dere Evler mevkiine açtığı yeni yolla hastaneye ve okullar bölgesine gitmek isteyen vatandaşların merdivenlerden inip çıkma zorluğunu ortadan kaldırmak için asansör çalışması başlattı. Özellikle yaşlılar olmak üzere vatandaşların merdivenleri kullanarak çıktığı Dere Evler – Yeşil Mahalle arasına bundan böyle asansörle çıkalabilecekler.

Bizi sosyal medyadan takip edin