Reklam
Reklam

2017 Bahar Yarıyılı İstişare Toplantısı Gerçekleştirdi

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
27 Mart, 2017 15:20 tarihinde yayınlandı
0

 

Karabük Üniversitesi (KBÜ) Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı tarafından Üniversite Konseyi, Öğrenci Kulüpleri ve Toplulukların yer aldığı “2017 Bahar Yarıyılı İstişare Toplantısı” gerçekleştirildi.

Aladağ Tesislerinde gerçekleştirilen etkinliğe Rektör Prof. Dr. Refik Polat, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanı Bünyamin Gün, idari personel ve Öğrenci Konseyi Üyeleri ile Kulüp ve Topluluk Üyesi öğrenciler katıldı.

2017 Bahar Yarıyılı İstişare Toplantısı’nda bu dönem gerçekleştirilmesi planlanan etkinliklerle ilgili değerlendirmeler yapıldı. Toplantının yanı sıra öğrenciler, düzenlenen piknikte gönüllerince eğlenme imkanı da buldu.

 

 

 

Bizi sosyal medyadan takip edin