Reklam
Reklam

Safranbolu Belediyesi’nden 2024’de 2 Milyon 941 TL’lik Tasarruf

675ac56715caa
Ramazan Öztürk tarafından
12 Aralık, 2024 14:13 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü;  2024 yılında yol yapım, atölye üretimi ve onarım çalışmalarıyla dikkat çekerken, 14 yeni durak, 1 akıllı durak, 4 konsept kamelyanın 1 Milyon 816 Bin TL olan maliyeti Belediye tarafından üretilerek 825.000 TL’ye mal edildi ve 991.000 TL tasarruf sağlandı Yine 250 metrekare iç mekan mobilyası ve 50 metreküp kereste ile dış mekan mobilyanın piyasa değeri 3.375.000 TL iken, Belediye bunu kendi üretimi ile 1 Milyon 425 Bin TL mal ederek 1 Milyon 950 Bin TL tasarruf sağladı. 

Safranbolu Belediyesi Fen İşleri Müdürü Sinan Çapraz, 2024 yılı boyunca yapılan çalışmaları mesai arkadaşlarıyla değerlendirdi. Çalışmaların Yol Yapım ve İnşaat Şefliği, Atölyeler Şefliği ve Makine İkmal ve Onarım Şefliği olmak üzere 3 ana şeflikte yürütüldüğünü ifade eden Çapraz; Safranbolu Belediyesi Yol Yapım ve İnşaat Şefliği, Safranbolu’nun altyapısını güçlendirmek adına 1.500 metre yeni yol açımı, 8.500 metre parke yol kaplaması, 18.750 metrekare asfalt yol kaplaması,2.200 metrekare kaldırım yapımı ve tamiratı, 2.500 metrekare Arnavut kaldırımı onarımı gibi çalışmalar yaparak ilçedeki ulaşım altyapısı önemli ölçüde iyileştirdi” dedi.

4 birimden oluşan Atölyeler Şefliği’nin ahşap, metal, boya ve elektrik gibi işlerin yıl boyunca tamamen iç kaynaklarla üretimin gerçekleştirildiğini belirten Çapraz, dışarıdan hizmet alımı yapılmamasının büyük tasarruf sağladığını söyledi.

Ahşap Atölyesi’nde 20 adet yılbaşı panayır evi üretildiğini ve bu evlerin, 25-31 Aralık tarihlerinde Tarihi Çarşı’daki Yılbaşı Panayırı’nda halkın hizmetine sunulacağını belirten Çapraz diğer yapılan işlerle ilgili de şunları söyledi:

“Metal Atölyesi’nde 14 yeni durak, 1 akıllı durak, 4 konsept kamelya üretildi. Ürünlerin piyasa değeri 1.816.000 TL iken, 825.000 TL’ye mal edildi ve 991.000 TL tasarruf sağlandı.

250 metrekare iç mekan mobilyası, 50 metreküp kereste ile dış mekan mobilyaları üretildi.

Piyasa değeri 3.375.000 TL olan ürünler, belediye imkanlarıyla 1.425.000 TL’ye üretildi ve  1.950.000 TL tasarruf sağlandı.”

Safranbolu Belediye Başkanı Mimar Elif Köse’nin koordinasyonunda başarılı bir yıl geçirdiklerini belirten Sinan Çapraz, “Elde edilen sonuçlarla gurur duyuyoruz. 2025 yılında çok daha verimli çalışmalara imza atacağız” diye konuştu.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Yorumlar

  1. Yolcu

    Tebrikler gerçekten tasarruf açısından olması gereken,gelelim asıl meseleye safranbolu da hizmet nereye yapıldı neresini asfalt olarak yamadiniz muamma şöyle gelin birlikte safranbolu yu gezelim su asfaltın halini bı görelim. Her yer köstebek çukuru merkez mahalleye hizmet kıyı köşe de söz sahibi olmayan mahallelere. Ne zaman gelecek çevre temizliği sıfır kaldırım mi ben bu çalışmaları. Görmedim yaptinizda üzerindeki otlaryeniden mi çıktı çöp tenekelerini sadece ana guzergahtakilermi görecek diyemi yenilediniz aynısı. Neden yukarılara yapmadınız. Muamma Safranbolu nün her mahallesi bir degilmi ? BAyrimcilik yapmayınız colleryollar temizlensin sokak sokak yaya geçitleri dizayn edilsin. Hızını kesmeyen. Noktalarda sürücülere kamare ile cezalar verilsin ki halk yaya geçidinden araç geçene kadar beklemesin. Herkes hak ettiği değeri itibari görsün bu sözlerimi okuyanda koltuk derdine. düşmesin

Yeni yorumlara kapalı.

Oda Başkanları, esnafın sorunlarını konuştu

Oda Baskanlari esnafin sorunlarini konustu2
Aylin Sarıoğlu Avatarı
Aylin Sarıoğlu tarafından
22 Haziran, 2026 14:17 tarihinde yayınlandı
0 0

Karabük Esnaf ve Sanatkarları Odaları Birliği (KESOB), bağlı odaların başkanlarının katılımıyla geniş kapsamlı bir Başkanlar Kurulu toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıda esnafın yaşadığı sıkıntılar masaya yatırılırken, çözüm için yol haritası belirlendi.

Karabük’te esnaf ve sanatkarların sorunlarına çözüm bulmak amacıyla bir araya gelen KESOB ve oda başkanları, sektörün nabzını tuttu. Yoğun katılımla gerçekleştirilen toplantıda, üye esnaflardan gelen şikayetler, öneriler ve talepler tek tek ele alındı. Karşılıklı fikir alışverişinin yapıldığı toplantıda, özellikle acil çözüm bekleyen konular önceliklendirildi.

Toplantıya ilişkin değerlendirmelerde bulunan KESOB yetkilileri, “Amacımız esnafımızın sesini en üst mercilere duyurmak. Bugün burada aldığımız notları ve çözüm önerilerini kapsamlı bir rapor haline getireceğiz. Bu raporu, birliğimiz öncülüğünde ilgili makamlara ileteceğiz. Bu konudaki hassasiyetimiz dün olduğu gibi bugün de devam ediyor” ifadelerini kullandı.

Toplantıda alınan kararların ve başlatılacak çalışmaların tüm esnaf için hayırlı olması temennisinde bulunulurken, birlik ve beraberlik vurgusu yapıldı.

Yetkililer, hazırlanan raporun önümüzdeki günlerde resmi kurum ve kuruluşlara sunulacağını ve sürecin yakından takip edileceğini belirtti.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Yorumlar

  1. Yolcu

    Tebrikler gerçekten tasarruf açısından olması gereken,gelelim asıl meseleye safranbolu da hizmet nereye yapıldı neresini asfalt olarak yamadiniz muamma şöyle gelin birlikte safranbolu yu gezelim su asfaltın halini bı görelim. Her yer köstebek çukuru merkez mahalleye hizmet kıyı köşe de söz sahibi olmayan mahallelere. Ne zaman gelecek çevre temizliği sıfır kaldırım mi ben bu çalışmaları. Görmedim yaptinizda üzerindeki otlaryeniden mi çıktı çöp tenekelerini sadece ana guzergahtakilermi görecek diyemi yenilediniz aynısı. Neden yukarılara yapmadınız. Muamma Safranbolu nün her mahallesi bir degilmi ? BAyrimcilik yapmayınız colleryollar temizlensin sokak sokak yaya geçitleri dizayn edilsin. Hızını kesmeyen. Noktalarda sürücülere kamare ile cezalar verilsin ki halk yaya geçidinden araç geçene kadar beklemesin. Herkes hak ettiği değeri itibari görsün bu sözlerimi okuyanda koltuk derdine. düşmesin

Yeni yorumlara kapalı.