Reklam
Reklam
baskent edas karabukun enerji altyapisini guclendirmeye devam ediyor DzAUrKXF
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
24 Nisan, 2025 20:15 tarihinde yayınlandı
0

Başkent EDAŞ Karabük’ün enerji altyapısını güçlendirmeye devam ediyor

Kesintisiz ve sürdürülebilir güç hizmeti sunma amacıyla çalışmalarını sürdüren Başşehir EDAŞ, 2024 yılı boyunca Karabük’te bakım, tamirat ve yatırım faaliyetlerini aralıksız sürdürdü. Şirket, güç altyapısını yenileyerek güçlendirirken, dijital dönüşüm ve müşteri odaklı projelere de öncelik verdi.

Sürdürülebilirliği stratejisinin merkezine alan ve insan ile teknoloji odaklı projeleriyle Türkiye’nin güç dönüşümüne istikamet veren Enerjisa Dağıtım Şirketleri bünyesinde faaliyet gösteren üç dağıtım şirketinden biri olan Başşehir EDAŞ, 2024 yılında Karabük’te değerli çalışmalara imza attı. Başşehir EDAŞ, Karadeniz bölgesinin demir-çelik merkezi pozisyonundaki Karabük’te yaklaşık 180 bin aboneye daha kesintisiz ve sağlam güç sunma gayesiyle kapsamlı bakım, tamir ve yatırım faaliyetleri gerçekleştirdi.

Karabük’te güç altyapısı güçleniyor

Yapılan açıklamaya nazaran şirket, Karabük’te hizmet verdiği bin 777 trafo ve 7 bin 857 kilometrelik güç çizgisinde, sürdürülebilir güç arzını sağlamak emeliyle çalışmalarına aralıksız devam etti. Merkez, Safranbolu, Eflani, Ovacık ve Yenice ilçelerinde toplam 3.348 aydınlatma armatürünün bakımını tamamlayan şirket, bölgenin güçlü iklim ve coğrafik şartlarına karşı güç altyapısını güçlendirmeyi sürdürdü. Tıpkı vakitte, kıymetli iç turizm noktalarının da yer aldığı bu bölgede 1 pano, 57 trafo ve 73 dağıtım merkezinin bakımı gerçekleştirildi. 2024 yılı içerisinde toplam 745 kilometrelik güç çizgisinin bakımını tamamlayan şirket, böylelikle güç arzında süreklilik ve güvenilirliği artırdı

Yatırımlar gaye doğrultusunda tamamlandı

2024 yılı yatırım amaçlarını muvaffakiyetle hayata geçiren şirket, yaklaşık 180 bin müşterisine daha kaliteli güç sunmak için 67 kilometrelik yeni güç kablosu döşedi. Ayrıyeten 723 yeni aydınlatma armatürünün montajı tamamlanırken, 62 yeni elektrik panosu ve 29 trafo merkezi kurularak altyapı kıymetli ölçüde güçlendirildi.

Dijitalleşme ve teknolojiyle verimli güç yönetim

Enerji bölümünde dijital dönüşümün öncülerinden biri olan şirket, 2024 yılında operasyonel süreçlerini güzelleştirmek ve müşteri memnuniyetini artırmak hedefiyle teknoloji odaklı projelere sürat verdi. Enerjisa Dağıtım Şirketleri çatısı altında geliştirilen Afet ve Acil Durum Haberleşme Telsiz Sistemi Projesi kapsamında kurulan Taşınabilir Haberleşme ve Şarj İstasyonları, kriz anlarında kesintisiz bağlantı sağlayarak afet idaresine kıymetli katkılarda bulundu.Müşteri hizmetlerinde de dijital tahlilleri yaygınlaştıran şirket, ChatVolt uygulaması sayesinde kullanıcıların anlık iletileşme yoluyla süratli ve tesirli dayanak almasını sağladı.

Müşteri odaklı hizmet anlayışı

Operasyonel iş süreçlerini daha verimli hale getirebilmek için dijital dönüşümüne yük veren Enerjisa Dağıtım Şirketleri kullanıcı memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak için çalışmalarını sürdürüyor.

Müşteri odaklı yaklaşımla 7/24 hizmet sunan şirket, baskentedas.com.tr, Web ChatVolt anlık iletileşme, Başşehir 186 Taşınabilir Uygulaması, 0(312) 186 00 00 numaralı WhatsApp İhbar Sınırı ve 186 Davet Merkezi’nden tüm müşterilerinin soru ve problemlerini dinleyerek tahlil bulmaya devam ederken, toplumsal medya hesapları aracılığı ile de müşterilerin talep ve şikayetleri karşılanıyor.

Enerjisa Dağıtım Şirketleri’nin AYEDAŞ ve Toroslar EDAŞ ile birlikte elektrik dağıtımındaki 3 şirketinden biri olan Başşehir EDAŞ, Karabük’teki güç altyapısını güçlendirmek için yatırımlarına devam edecek.

Bizi sosyal medyadan takip edin
huder genel baskani hasan oymak kumar oynama yasi 9a kadar dustu A86sdmjS
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
09 Haziran, 2026 20:15 tarihinde yayınlandı
0 0

HUDER Genel Başkanı Hasan Oymak: “Kumar oynama yaşı 9’a kadar düştü”

Hukuki Araştırmalar Derneği (HUDER) tarafından Trabzon’da düzenlenen “Aileni Koru: Sanal Bahisle Mücadele ve Aileyi Bilinçlendirme Projesi” toplantısında sanal bahis ve kumar bağımlılığının aileler üzerindeki etkileri ele alındı.

Toplantıda konuşan HUDER Genel Başkanı Hasan Oymak, kumar oynama yaşının 9’a kadar düştüğünü belirterek “Bugün milyonlarca gencimiz cebinde kumarhaneyle dolaşıyor” dedi.

Hukuki Araştırmalar Derneği (HUDER) tarafından Trabzon’da “Aileni Koru: Sanal Bahisle Mücadele ve Aileyi Bilinçlendirme Projesi” kapsamında toplantı düzenlendi. Toplantıya Trabzon Valisi Tahir Şahin, Trabzon Cumhuriyet Başsavcısı Sedat Çelik, Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Önceki Dönem Kamu Denetçisi Şeref Malkoç, HUDER Genel Başkanı Hasan Oymak, HUDER Trabzon Temsilcisi Mesut İskenderoğlu ile çok sayıda davetli ve vatandaş katıldı.

“Güçlü toplumun temeli güçlü ailedir”

Programın açılış konuşmasını yapan HUDER Trabzon Temsilcisi Mesut İskenderoğlu, ailenin toplumun en önemli yapı taşı olduğunu ifade ederek “Güçlü bir toplum oluşturmak için güçlü bir aileye ihtiyaç var. Güçlü bir devlet oluşturmak için de güçlü bir topluma ihtiyaç var. Aileyi zedeleyecek her türlü sorunun ortadan kaldırılmasını bir vatan borcu olarak görüyoruz. Bu anlayışla Trabzon’da çalışmalarımızı yürüttük” diye konuştu.

HUDER Genel Başkanı Hasan Oymak ise sanal bahis ve kumarın toplumsal bir tehdit haline geldiğini belirterek çarpıcı açıklamalarda bulundu. Bugün sadece bir proje tanıtımı için değil, toplumsal bir seferberlik için bir araya geldiklerini ifade eden Oymak, “15 yaşındaki çocuklarımızı suç makinesine dönüştüren, bağımlılığına para bulmak için her şeyini harcayan ve sonunda intihara sürüklenen gençlerimizin sorunlarına çözüm aramak için buradayız. Yasal görünümlü illegal platformlar aile yapımızı temelinden sarsıyor, boşanmalardan intiharlara kadar uzanan süreçleri tetikliyor” diye konuştu.

Sanal bahis sitelerinin çocukların ve gençlerin erişimine son derece açık hale geldiğini kaydeden Oymak, “Bugün milyonlarca gencimiz cebinde kumarhaneyle dolaşıyor. Bu mesele sessizce ilerleyen toplumsal bir erozyondur. Veriler, sanal kumar oynama yaşının 9’a kadar düştüğünü, bağımlılıktaki en yüksek artışın ise 15-24 yaş aralığında görüldüğünü ortaya koyuyor. Yeşilay verilerine göre kumar bağımlılığı nedeniyle başvuranların sayısı son iki yılda yüzde 100’den fazla arttı. Unutmayalım ki bir genci korumak bir aileyi korumaktır, bir aileyi korumak ise geleceğimizi korumaktır” ifadelerini kullandı.

Başsavcı Çelik: “IBAN mağduru değil, IBAN sanığı”

Trabzon Cumhuriyet Başsavcısı Sedat Çelik de sanal bahis ve yasa dışı kumarla mücadelenin topyekûn yürütülmesi gerektiğini söyledi.

Terörle mücadelenin dönemsel olarak kazanılabileceğini ancak uyuşturucu ve sanal bahisle mücadelenin çok daha zor olduğunu belirten Çelik, “Bu mücadeleye toplumun bütün kesimleri katılmalı. Adliye, emniyet ve jandarma olarak üzerimize düşeni yapıyoruz. Yasa dışı bahis ve kumar faaliyetleri ödeme kuruluşları ve bankacılık sistemleri üzerinden organize ediliyor. Bu konuda önemli yasal düzenlemeler yapıldı” dedi.

Bankaların mesai saatleri dışında alınan tedbir kararlarını uygulamakta yaşanan sorunlara da değinen Çelik, Trabzon’da yürütülen çalışmalarla bankalarda mesai dışı ulaşılabilecek sorumlu personellerin belirlenmesini sağladıklarını ifade etti.

Toplumda sıkça kullanılan “IBAN mağduru” ifadesini doğru bulmadığını söyleyen Çelik, “IBAN mağduru değil, IBAN hükümlüsü, IBAN şüphelisi ya da IBAN sanığı diyebiliriz. Çünkü bu kişiler hesaplarını menfaat karşılığında kullandırıyor. Bu suça doğrudan iştirak etmese bile suçun işlenmesine vesile oluyorlar. Bu nedenle bu durumu masumlaştırmamak gerekiyor” şeklinde konuştu.

Vali Şahin: “Çocuklarımızı koruyacak ortamları oluşturacağız”

Trabzon Valisi Tahir Şahin ise sanal bahis ve dijital bağımlılıklarla mücadelede kurumlar arası iş birliğinin önemine dikkat çekerek, “Derneğimizin ortaya koyacağı yol haritası doğrultusunda tüm kamu kurumlarımızla birlikte hareket edeceğiz. Özellikle küçük yaştaki çocuklarımızın hayatını olumsuz etkileyebilecek alışkanlıkların erken dönemde tespiti ve önlenmesi için çalışmalar yürüteceğiz. Çocuklarımızın bu tür olumsuzluklarla karşılaşmayacağı ortamları oluşturma gayreti içerisindeyiz” dedi.

Başkan Genç: “Aileyi korumak geleceği korumaktır”

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç de aile kurumunun korunmasının toplumsal geleceğin en önemli unsurlarından biri olduğunu belirtti.

Teknolojinin hayatı kolaylaştırırken bazı riskleri de beraberinde getirdiğini ifade eden Genç, “Aileyi korumak, toplumumuzu ve geleceğimizi korumaktır. Türk milletini ayakta tutan en büyük gücümüz sağlam aile yapımızdır. Sosyal medya ve dijital platformların çocuklarımız ve gençlerimiz üzerindeki olumsuz etkilerini görmezden gelemeyiz. Çocuklarımızın ve gençlerimizin zihinlerinin, zamanlarının ve dikkatlerinin dijital bağımlılıklarla kuşatıldığını görüyoruz. Bu nedenle bu konuya duyarsız kalmamız mümkün değildir” diye konuştu.

Bizi sosyal medyadan takip edin